Det som holder deg tørr på utsida, gjør deg bløt på innsida.

Jo det var bløtt med alt regnet, men hva med innsida?

Jo det er nå greit å sette på seg regntøy for å ikke bli blaut fra utsida, men hva med innsida? Det var jo ikke akkurat et veldig pustende regntøy jeg fikk tak i, men det kan jeg vel heller ikke forvente til litt over en 2’hundrelapp.

Så det som ikke gjør meg blaut fra utsida gjør meg blaut fra innsida. Jeg kan jo regulere det som blir bløtt fra innsida ved å ta det litt mer med ro, men nå var det meininga at dette også skal være litt trening da 😉

Vi får nå tråkke på og se om det ikke blir en dag med sol snart. Det har vært mye høstvær i det siste, i form av regn.

#gekko_letsride får bare kjøre på. Det går fort til Birken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg