Det gikk, jeg trengte ikke ringe etter pizza.

Og tilligg ble godt!

Ja du veit, jeg tok opp den ribba tidlig, et par dager føre jeg skulle bruke den, redd var jeg for at den skulle ha liggi for lenge. Men så sier Lene Elisabeth (Link til hennes blogg) i en kommentar at ribba ligger jo et par dager med krydder på, da var det jo ingen fare…pjuhh. Ja, jeg slapp å ringe etter pizza.

Det ble en koselig og god middag.

Tusen takk til AG og unga for at dem tok turen idag, og Amy da, må ikke glemme Amy. Koselig å møtes og prate sammen over et måltid. Nå skal jeg skifte over til joggebukse og legge meg litt på sofaen med en kald øl. I morra er det tidligvakt.

Lag en fortsatt god kveld. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg