Der fikk’n satt seg litt.

Klarte ikke sitte inne og tenke på’n.

Skulle lage middag, fisk med grønnsaker og mos…det gikk rett vest. Dumme meg kjøpte fryst fisk…da ble det pizza idag og fisk i morra.

Så var det den hengern da, møkkete og trist sto’n ute her da det begynte å snø. Jeg klarte ikke sitte inne i varmen og tenke på at den sto ute slik. Så da var det frem med høytrykk steamer og gjøre en runde på den. Det var da jeg gløtte bortpå XC70’n som også sto der litt småtrist og møkkete den også etter Trysil turen i helga. Ja så fikk jeg gjøre en runde på den også da.

Men så var det slik da, at jeg brukte ATV til å dra frem hengern til vask, da så jeg at den var nesten tom for bensin, måtte til Vinger da og hente bensin og fylle opp tanken på den…men nå, nå har’n satt seg og nå blir nok sittende, så sant det ikke skulle dukke opp noe helt spesielt utpå kvelden…lag en fin kveld og tenk at i morra er det allerede lille lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg