Den gnagende følelsen.

Du kjenner det, men veit ikke hvorfor.

Du kjenner den gnagende følelsen, den følger deg hele veien. Du er egentlig fornøyd, turen har gått veldig fint, du har kost deg i fjellet i det beste været en fjellheim kan vise deg, du sovnet i lyngen til den svake brisen som suste så ømt over hode ditt der du lå.

Bilen sviver som en drøm på veien, det går lett å kjøre hjem, sjøl om du ikke vil hjem. Men det er noe som gnager, noe mangler, det er noe som er glemt!

Når jeg kommer hjem og skal legge meg skjønner jeg hva den gnagende følelsen er, jeg har glemt toalettmappa mi, der ligger tannbørsten!!! Jeg måtte helt hjem, helt til kveldens siste punkt og gjøremål før jeg fant ut hva som gnagde meg hele veien, der jeg egentlig satt fornøyd på vei hjem.

Vel vel, det får bli en tur på butikken og kjøpe ny tannbørste idag da, om jeg da ikke glemmer det også 🙂 Lag en fin dag.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg