Da lille lørdag kom på tirsdag.

Var det litt lite gjennomtenkt å ha mc treff på onsdager?

Ja det sitter jeg litt å lurer på nå, var det litt dårlig gjennomtenkt å ha onsdagstreff på onsdager, skulle de ha vært lagt til tirsdager? Da måtte det jo hete tirsdagstreff da så klart. Nei tenk ikke på det, onsdagstreffen får gå på onsdager. Derfor et lite glass rødt i dag mens jeg fortsatt sitter og redigerer på filmen. Den mååå være klar til jubileums festen.

God tid tenker jeg innimellom, men tid kommer så fryktelig fort så det er bare å sitte litt hver kveld til den er klar.

Det er nå moro å gjenoppleve turen via skjermen. Det er ikke helt fritt for at jeg må le litt når jeg ser gjennom filene her. Det må bli to versjoner av denne turen, ikke alt skal deles med alle. Så når denne versjonen er klar, ja da er det bare å komme i gang og velge ut flere filer som skal puttes på innimellom her…den blir privat! Ja du, har du medlemskap i All In Mc Granli så blir DEN blir privat 😉

Lag en fin kveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg