Da du trur verkstedet har ordna bilen.

Og dashbordet lyser opp som et diskotek!

Ja det var i jo god tro jeg satte meg i bilen i går, tanken var full, jeg hadde kjøpt energi drikke, ei pakke kjeks og finni frem gamle Mr. Music cd’er jeg skulle høre på på veien, har ikke DAB. Tilhengeren hang på, den og alt var klart. Så kommer jeg meg til Kirkenær, der begynner alt av lys, alt som viser “fare” og at du skal stoppe bilen så fort som mulig, alt dette lyser opp. Så da var det bare å snu og reise hjem…den fredagskvelden ble litt kje for å si det slik!

Tirsdag har jeg en telefon jeg skal ringe ja!

Det jeg ikke fikk gjort i går gjordet jeg i dag.

Dagen starter med klesvask, støvsuge hele huset, dra av senga og så spise en god frokost. Jeg hadde to valg, reise å se på en Harley hos en forhandler eller reise til Trysil. Trysil ble valgt, det ble nok også billigst. Hadde jeg reist til forhandler og prøvd en Harley hadde jeg ikke vært ferdig med å kjøre ennå, da hadde jeg nok vært på veien ennå 😉

Ble en fin dag.

Det ble nå en fin dag. Det ble lunsj i Trysil, salmaburger, kaffe og brus. Så var det veien hjem i et helt fantastisk regn… Det går nå greit når en har rett utstyr, bortsett fra hjelmen så fungerte alt bra og jeg var like tørr når jeg kom hjem. Runda akkurat 400km i dag også. Nå er det en varm dusj, en kald øl og litt godis som står for tur. Øya detter sikkert igjen, men det er helt greit, vi har fri både i morra og mandag 😉

Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg