Bryter seg fri fra hverdagens “husarrest”.

Dramatiske dager med begrenset frihet.

Det høres veldig dramatisk ut. Vi får ikke bevege oss fritt rundt i verden, over grensa og kanskje snart i vårt eget nærmiljø???

Men så er det jo litt rart da, at vi som et folk som sitter på ræva, ihvertfall om man skal tru på alle som driver med noe form for aktivitet eller lever sunnere enn snittet, at folket som skulle ha vært mer i aktivitet nå skulle klare å sitte i ro og holde seg hjemme nå som de blir oppfordret til det? Men neida, nei nå da vi får beskjed om å sitte rolig, nei da skal allemansen på død og liv ut og bort!

Jaja jeg veit litt åssen det er, brakkesjuken kaller jeg det, den kommer rett som det er. Om jeg ikke har sovnet på sofaen så kommer brakkesjuken. Jeg er ganske god på å holde meg i ro, om vinteren. Vinteren er et stort mørkt hull i den rotasjon vi kaller et år. Noe bedre vart det etter at vi fikk atv, da fikk jeg litt motor gjennom snømåking, men hvor er snøen i år da? Ble ikke noe av det heller veit du! Ja så da ble vinteren et mørkt hull i årets rotasjon.

En tur ut må vi!

Som et lite plaster på såret har vi nå muligheten til å ta oss en tur ut på atv, kjøre litt i nærmiljøet og se steder man ellers ikke ferdes. Det gjorde vi denne torsdagen.

.

Og som alltid er GoPro kamera med på tur.

Von Roffen

Von Roffen er en god gammel venn helt fra skoletida og barndommen. Han har også GoPro og filming som hobby og filmet også på denne turen. Jeg skal gå inn her og legge inn link også til den filmen når den er ute på YouTube kanalen hans.

I dag er det lørdag, lag en fin en.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg