Jeg bråvåkner av at sofaen rister.

Ikke kaffe etter kl1800 sier du, får ikke sove sier du? Bare tull sier jeg.

Filmkveld. Vi får sett Jurassic Park 4 og slenger Blu-ray disken med Guardians of the Galaxy i PS4’n i trua på at den klarer vi å se føre vi skal legge oss – trua og fakta stemmer ikke overens.

Jeg bråvåkner av at sofaen rister, jeg åpner øya, men der er det ingen TV. Det går et par sekunder føre jeg skjønner at jeg sitter med hue bakoverlent og ser rett i taket.

Neste gang jeg våkner ser jeg at TV er svart, skrudd av. Oki, det var den fimen.

Ikke kaffe etter kl1800, jeg sier nå det slik at film bør ikke vare etter kl2100.

Men jeg var da våken nok til å få spist opp resten av desserten etter helga. Det er ikke fullt føre det renner over.

Simma lungt – uke 43 er i gang.

#blogg #dvd #film #bluray #trøtt #jurassicpark #hjemmekino #atmos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg