Når dagen begynner med en gul sydvest på hode.

Gul sydvest og grønt regntøy, jo det skal ikke stå på det, pøser det ned er det bare å finne rett antrekk.

Klokka bruker å gå litt i forveien når jeg skal noe nå om dagen, spesielt når jeg har sovet litt over 9 timer på natta, da er jeg gjerne klar litt før hode mitt. Da blir jeg etter. Så når tida var kommet for å reise, ja da kom jeg på at jeg måtte ha regntøy.

Jaja vi rakk dagens øving og hjem igjen til middag. Spareribs med tilbehør sto det på menyen idag. Til maten så vi BØLGEN.

Men da var dagen kommet til sin ende, om jeg nå går til sengs rekker jeg noen timer før ei ny økt starter i morra.

Sov…

#blogg #spareribs #tidsklemma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg