Booooiiiing, det var sikkert bare kumlokket.

Men det viste seg at det var noe helt annet enn et kumlokk den lyden kom fra. 

Lørdag og beising, en liten tur til Vinger og prøvetur på Harley Davidson. 

Jo det var planer her. Men første måtte vi en tur til Vinger, vi trengte ny malekost. 

I det vi kjører over et kumlokk sier det boooiiing under bilen, frua lurer på hva det var for noe. Jeg sier at det er sikkert bare var kumlokket som laget den lyden. Men da vi svinger inn på Moter får jeg en rar kjafselyd fra den ene hjulet. 

Og der var skiten, en gammel rusten skrue rett i dekket. Så rett og fint satt den så man skulle jo tru at den var skrudd dit. 

Nå var det om å gjøre å finne et dekkverksted som var åpent. Det fant vi hos Digerud Dekkservice AS i Gaupevegen 8.

Rustne gamle skruer. Denne har vært ute ei stund, hvor kommer den fra, hvor har den vært? Det kan man jo lure på, hvilken reise har denne skruen hatt før den så perfekt havnet i mitt venstre bakhjul. 

Men over til noe mer gledelig. 

To ganger har jeg måtte levere inn min FITBIT BLAZE klokke til POWER. Første gangen fikk jeg tilbake en ny FITBIT BLAZE, altså maken til den modellen jeg hadde. Den andre gangen jeg måtte levere inn klokka var det ikke flere BLAZE å få tak i, det er en utgående modell. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke behøvde å velge FITBIT, men en annen klokke. Ettersom FITBIT hadde sviktet to ganger på kort tid ville jeg gå bort fra den og velge noe annet. Prismellomlegget måtte jeg jo selvfølgelig ut med. 

Valget falt da på Samsung G3 Classic. Siden jeg har Samsung mobil falt valget på et nytt Samsung produkt. Denne klokka er like “avansert” som mobilen er i seg sjøl, her er det mange muligheter og stort bruksområdet. Det blir spennende og utforske og sette seg inn i den. 

Og takk til hyggelig betjening som kom med god løsning på POWER. 

Lørdagen ble innholdsrik med punktering, ny smartklokke og beising. Gavelveggen fikk en runde nr to i går, vi må ikke glemme plenklippinga, regnet sørget for at vi måtte frem med ryddesag og klipper. 

Kvelden avsluttet vi med litt godt i glasset og god mat. Vi gikk på ei lita latterkrampe etter noen glass. Slitne etter en bra dag gjorde vel sitt til at et par glass vin løsnet på lattermuskelen. 

Lørdagen fikk et variert innhold. Nå sitter vi her litt uti søndagen og ser på tv. Været har bestemt at vi skal få en regndag, det vil si at jeg skal prøve å skru ned tempoet i kroppen, og hue, det lar seg nok ikke gjøre, men jeg kan jo si at jeg skal prøve. 

 

La en fin søndag, regn eller sol, du bestemmer. 

 

#blogg #samsung #prius #digeruddekkservice #punktering #smartklokke #samsungg3 #mat #vin #lørdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg