Når det itte rekker med en tallrik…

Det blir litt grilling om sommeren, det er jo ikke noe som er så godt som grillmat. Og det er fort å eta seg litt fordervert, altså overmett, stinn liksom. 

Å det var vel itte langt unna at jeg måtte ned i knestående for å få i meg denna porsjonen her. Nå var det nå slik at jeg hadde tatt feil tallrik  til å begynne med, det var nå derfor jeg måtte ha to, hadde jeg tatt den riktige til å begynne med så hadde det itte sett så gæli ut, da hadde jeg fått plass på en. 

Jaja mat er mat og halvparten var salat, bare en hadde hatt vett på å eta i fornuftige mengder. 

Det ble ittno beising idag. Men jeg fekk da lov å vaske to biler. Også skulle frua ha på slik Pusur bakpå ruta til Teddy Bofors, jeg fekk da satt’n bakpå der, så får vi se å lenge han sitter. 

Her er’n Teddy Bofors på vei for å hente oss etter at vi hadde vært på fest. 

Det drar seg mot ferie og nå lurer’n på om han skal kjøpe seg telt? 

Fortsatt fin kveld. 

 

#blogg #sommerferie #fest #volvo #v70 #turbo #sommer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg