Den grønne vinteren er verst…

Åssen kan det ha seg, at jeg nå sitter og hutrer og fryser i ei t-skjorte inne i stua, med 23’c. Er det detta som skulle være sommeren? Eller var det den som var en liten tur innom i mai? 

Mai var jo helt suveren, varmt som i et…tja kokende vannbad, dampende hett med svetteperlene i panna. Nå har det snudd, svetteperlene er mer blitt istapper som stikker i panna, hver gang jeg drar på meg hjelmen. 

“Sommer sommer sommer…” synger de på ei vise jeg ikke husker navnet på, eller ikke kan navnet på, men “Sommaren er kort…det mesta regnar bort…” tenker jeg og vurdere varmekabler i tastaturet på PC’n. 

 

#blogg #sommer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg