Endelig kom 50 skiva.

Endelig kom den skiva man venter på, 50 skiva.

Seriene var litt blandet drops i starten. Det ble til at jeg skøyt noen serier med to hender. De satt ikke så ille.

Men de tre siste seriene skøyt jeg med en hånd. Den tredje siste serien ble 49 skive. 49 skiver har jeg klart før, det er den 50 skiva man jakter etter. Nest siste serien ble ladet opp, jeg ser at 3 skudd sitter veldig tett. De 2 andre skuddene ser jeg ikke, ikke før jeg skal frem og se. Det ene skudde sitter akkurat så det bryter linja inn til tier.

Den siste serien lades i magasinet, 2 skudd går og jeg får en klikk. Jeg mister fokuset og resten kan vi glemme. Men allikevel, den første 50 skiva kom idag.

#blogg #pistolskyting #22cal #50

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg