Tv & Film. Open House – NetFlix.

Hva var dette? 
 
Skal det være en film, skal det være spennende…hva var dette? 
 
Filmen begynner greit, noen dør og sorgen er stor. Først så tenker jeg at her er det et 6’th Sense plott, eller The Others opplegg. Men det er det ikke. Det viser at det er kjøtt og blod som står bak. Mor og sønn blir terrorisert av en ukjent person. Vi ser aldri noe ansikt, jeg ser aldri noe ansikt, som jeg kan huske, jeg duppa visstnok litt av i all “spenninga”. 
 
Hele greia avsluttes med at to dør og en bil svinger inn på en vei der det er hengt opp et Open House skilt. Så tydeligvis er dette en som reiser på hus visninger og dreper folk…dot dot dot…
 
Det er en ting jeg aldri likte med X-Files. Det blir alltid hengende igjen et spørsmål i lufta om hvem hva hvor hvordan skjedde disse mystiske tingene. Det er vel slik X-Files skal være, det er jo….X-Files. Denne filmen er ikke slike elementer i seg, overnaturlige, så hele mystikken i denne filmen forvitrer til ingenting. 
 
Open House hadde en ting, noen scener der man skvetter skikkelig til, and that’s all she wrote. 
 

Det finnes noe positivt i alt. Filmen ga meg den lille duppen på sofaen jeg trengte etter 5 timers søvn og en dag som begynte føre 0500 idag. Så det er ikke så gæli at det ikke er godt for noe. 

Ha en fortsatt fin fin søndag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg