Du skjønner ikke hvor skjør du er føre du mister det du tar forgitt.

Jeg har hørt om den, mange prater om den, nesten alle har sett, den utenom meg. Slik kjennes det det når jeg hører folk prater om serien Game Of Thrones. Serien har gått i 6 sesonger uten at jeg har fått med meg annet enn ett og annet reklame klipp på tv. 

I posten dukket denne pakka opp. Sesong 1-6 med Game Of Thrones. Jeg har egentlig ikke peiling på hva den handler om, men om jeg likte fiction så likte jeg den, har jeg blitt fortalt. Så da får vi se hva dette er. Men jeg veit ikke om vi skal begynne med denne nå i sommer. Kveldene er lange og lyse og det ser ut til at sommeren og varmen kommer. Da er det jo et kort som trumfer film kortet, MC kortet. 

Men først må jeg skikkelig på beina igjen…

 

På tirsdag gikk det litt dit høna sparker. Litt uforsiktig med løfting og vridning og pang så forsvinner det du tar som mest forgitt, å klare å gå på egen bein. I dag er det fredag og jeg klarer å gå for egen maskin igjen. Dette var et skikkelig møkkhøgg! Sola skinner og Goldwingen må stå i garasjen 🙁 Det ble en tur på Legevakta. 

Det ble tre dager på krykker. 

 

Ta vare på kroppen din, du skal ha den lenge. 

#blogg #prolaps #krykker #gameofthrones #dvd #bluray #serie #tv  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg