To dager etter 17.mai slo nabolaget inn.

Det ble en avslappende og stille 17.mai i år. Det ble så enkelt som Taco. Grilling var jo så klart på plan, men med det dårlige været fristet det ikke så vi tok hele Norges fredagsmatrett på 17.mai. 

Men føre middagen gjorde vi en sving med Goldwingen. Og det vart akkurat så fin en tur og den ble seende slik ut. 

De skal nå brukes, Goldwingene, så det er vel bare å finne frem vaskekluten i morra og få av skiten føre MC MOT MOBBING på søndag. Da blir det en tur til Norges varemesse på Lillestrøm. 

Også fikk jeg en tekstmelding nå i kveld. Der sto det at jeg kunne sjekke dagens trekning. Og du slette tid, jeg vant jo 1000kr på nabolaget 🙂 Dette var en hyggelig fredagshilsen fra norsk tipping. 

Noen ganger slår det til på skytebanen også. Her gikk det riktig så bra. MEN dette er bare en blink, det rekker ikke å skyte en god blink innimellom, slik bør det se ut hele tida om en skal komme på pallen. Skulle tatt bilde av dårligste blink også, kommer neste gang. 

Været ser ut til å holde seg på go’sida fremover, det kan vi saktens trenge nå. Mens vi venter på søndagen får jeg se om jeg finner ut hvordan jeg skal stabilisere GoPro kamera, det nye festet ble for vinglete. 

#blogg #gopro #skyting #goldwing #honda #mai 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg