Endelig egen 22lr Ruger Mark2. Innskutt og klar…?

Etter noen runder med nytt våpen, mitt eget denne gangen, så fikk jeg skuddene til å samle seg någenlunde godt. Det tok 5-6 runder og litt justering føre jeg fikk dem dit. Det ble 7 knepp ned som skulle til, da var vi i riktig høyde. Hulla sitter litt til venstre her, men det kan være mine avtrekk og ikke pistolen. Det må skytes mer føre jeg gjøre noe med siktet her. Det skal fortelles at jeg har skutt på duellskive, med to hender.

Litt friskt på finga i dag, det var -12’C da jeg dro hjemmefra.

Ettersom min Ruger Mark2 kom med anatomisk håndtak (Volquartsen Volthane Target Grips) passet den ikke original boksen. Det var litt dumt, men så fikk jeg høre at det var koffert/boks på Clas Olsson som egnet seg fint til våpen. Så da bar det rett til Clas Olsson etter skytinga.

Men lunsj først.

Egg – Bacon – tomater med noen striper majones.

Denne boksen koster 449kr

Her ligger alt trygt og godt når du er ute på stevne eller trening.

Etter skyting og butikk vispa frua i sammen en deig til wienerbrød.

Til middag ble det i dag servert kylling med ris, minimais og skysaus.

Og til maten så vi Inferno.

Nå har lørdagen dratt seg mot slutten og vi sitter og knatrer litt på pc med Alan Jackson på Spotify. I morra kommer en ny dag med morsomme aktiviteter.

Lag en fortsatt fin lørdags fortsetning.

#blogg #pistol #skyting #ruger #mark2 #22lr #inferno #tomhanks #dvd #film

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg