En sprut i potta, vi får prøve en annen dag.

"Kan de være så vennlig å fikse den lydpotten" sier skuespiller Winter til Portier Poppe i filmen Fjols til Fjells. Og han forsikrer skuespilleren og hotellgjesten at han skal videreformidle denne beskjeden til garasjemannen. Dog etter noen runder hvor han har fått avklart at det er lydpotten til bilen det er snakk om, ikke potten.

Jeg skulle også ta en titt på lydpotten til Harley'en idag. Men jeg skulle nå også ønsket at jeg hadde hatt en garasjemann å henvende meg til. Er det ikke rart at når man skal ha opp skruer så sitter alltid en fast. Det sitter tre skruer på hvert av anleggene. Selvfølgelig må en skrue på hver av dem sitte fast 😡.

Det ble fram med drill og borr. Da skruen endelig var borte satt hele innmaten bom fast. Dette gadd jeg ikke mer på en ellers så fin søndag så jeg sprayet hele greia med rustløser og får ta det igjen en annen dag.

Hyggeligere var det å få servert hjemmelaget gryterett på BM. Den satt ikke fast og smakte heller ikke av rustløser, noe hele jeg gjorde når jeg kranglet med den hersens lydpotten.

Jeg fikk også med meg gryte hjem, lurer på om jeg må ta med resten på jobb i morra. Klarer ikke spise opp dette alene.

Lag dere en fin søndags kveld.

#blogg #gryte #søndag #mat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg