Veit du hva, jeg vil ikke se deg ennå!

Synet av deg frister ikke, ikke ennå!

Jeg synes du kommer for tidlig, jeg vil ikke se deg ennå, det er ikke greit, faktisk ikke greit!

Første uka i august er ikke gått ennå, også kommer du valsende her, smygende, glir deg inn på stille vinddrag.

Jeg liker ikke synet av deg! Ikke ennå!

Ennå, hvem er det jeg lurer? Jeg liker faktisk ikke synet, synet av tåke, det passer liksom aldri. Synet av tåke som brer seg over bakken nå betyr at vi går mot ei tid med kaldere vær, kortere dager og mindre lys.

Mens jeg nå setter meg ned i sofaen med tre knekkebrød, et glass med juice, etter å sittet på Krakken i duskregn og slettes ikke de varmegradene YR sa det skulle bli samtidig som jeg ser tåke legge seg over duggfrisk jord tenker jeg at nok en sesong med mc snart går mot slutten…kipt!

Det ble nå bra med sykler som svingte innom idag på vei til sin neste destinasjon. Men ble dem blaute på sin ferd, er redd for det.

Lag en fortsatt fin kveld, det buldrer litt under pannebarken her så kvelden blir ikke sein. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg