Svett eller kald, hva velger du?

Normal eller unormal, jeg veit hva jeg velger.

Sommeren har kommet, den normale norske sommeren med et stabilt ustabilt sommervær som gjør en utflukt ut til et admistrativt mareritt.

Jaja alt kan jo forberedes og planlegges, det vil si at du må pakke med deg alt fra shorts til vinterdress. Er det slik det blir resten av sommeren?

Om jeg får velge, da blir det en sommer som vi hadde i fjor, ja jeg sitter heller litt i skyggen og svetter enn å måtte dra på meg vindjakke og lange bukser i juli måned.


Det ser ikke bra ut detta, men det er kommet ord om at det nå skal snu. Jeg har et håp, det er snart sommerferie.

Kveldene går til litt lesing og  Desinated Surviver på Netflix.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg