Som en heit feber dukker du stadig opp.

Jeg trodde vi var forbi detta nå!

Sommeren kommer snikende på, håper jeg, det gjør ingenting om den kommer nå, som Julekvelden på kjerringa. Men det ser ikke slikt ut, til at vi skal bli overrasket riktig ennå.

En annen ting sniker seg på, en ullen følelse, en feber følelse jeg trodde jeg hadde klart å glemme, legge bort og slette for alltid. Men det ser ikke slik ut, det gir seg aldri! Du kan prøve å komme deg rundt ei stund, gå omveier og se en annen vei…

Feberen dukker opp hver gang jeg hører lyden, hver gang jeg ser deg på veien, prøver å se bort, prøver å ikke snu meg…jævla fuckings Harley Davidson!!!

Aldri skulle jeg ha slik sykkel igjen…jeg hadde funnet plassen på Goldwingen…den er borte…nå dunker kroppen mot V-Twin igjen…shit!

Men nå skal jeg prøve å holde meg til Varaderoen i sommer, jeg lover ingenting…jeg sa PRØVE å holde meg til Varaderoen.

Lag en fin dag, det er lille lørdag 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg