Sene kvelder har sine konsekvenser.

Sommerens hippeste sveis er hjelmsveis.

Det var det jeg sa i starten av sommersesongen, men etter at Goldwingen har vært ute på noen turer og kveldene har blitt seine, ja så dukker det opp en annen frisyre som kan minne om sveisen til Medusa.

Å sette seg på Krakken kan stoppe tid.

Etter en varm lørdag, som merkelig nok slo meg helt ut, var det fint å gjøre seg en tur på Krakken og spise en is, sammen med en kopp kaffe. Jeg måtte faktisk takke nei til en mc tur pga varmen, som jeg var så glad i for to år sida, og bli hjemme til det ble ettermiddag/kveld før jeg satte meg på Goldwingen.

Dagen idag har også vært varm og fin. Så det måtte jo bli en is kveld også.

Ny video.

Siste turen vi kjørte var lørdag forrige helg. Den ble filmet med 3 kameraer. Det tok litt tid å sette den sammen, men den ble klar til slutt. Det ble en tur med mye latter og en veldig latterfull episode da vi skulle prøvesitte en stor ute stol. Men det er best forklart, eller vist på filmen.

Om sommeren og høsten blir lang og fin kommer det flere eventyr fra Goldwingen Bumblebee. Nå er helga over og man bør vel snart tenke på å avslutte dagen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg