Så det er hit vi har kommet nå altså?

Hjelm er bare for motorskykelister, eller?

Nå er det blitt slik ja, at det er ikke bare når jeg skal ut og kjøre Goldwing at jeg drar på meg hjelmen, nei nå skal den på også når jeg sykler. Det er riktignok ikke Shoei hjelmen jeg drar på meg. Det er en litt lettere variant.

Da i form av en sykkelhjelm.

Ut i mørket. 

Men skal jeg rekke jobb nå så må jeg ta beina fatt, eller pedalene fatt, for klokka er kommet til avreisetid. Det er greit å reise litt før så man får igjen pusten og pulsen ned på et normalt nivå før man går inn på avdelingen. Det blir vel bedre etterhvert…håper jeg.

Lag en fin dag.

Den lampa der lyser sterkere en V70’n.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg