Moro med tilbakemeldinger på egne filmer..

Siste film fikk hyggelige tilbakemeldinger.

Det var veldig moro å få positive tilbakemeldinger på filmen fra Ferie kickstart turen på lørdag. Det var også veldig moro å lage den, her fikk jeg tilgjengelig filer fra 4 forskjellige kameraer til filmen. Og nå blir det lettere å filme fremover.

Mer utstyr letter jobben?

En av utfordringene er å kunne fjernstyre et av kameraene, jeg har alltid måtte ha de innenfor rekkevidde for å skru av og på. Eller satt kamera på og latt det filmen til det går tom for batteri, og bruke det av film du får brukt. Slik mister du mye gode scener på, og får veldig mye film du bare må kaste.

Nå har jeg gått til innkjøp av GoPro fjernkontroll. Fjernkontrollen kan styre begge kameraene, synkront skru begge kameraene av og på. Nå kan jeg ha et kamera bakover, bak på bagasjelokket eller tilhenger, og styre kamera. Gleder meg til neste tur, som blir fredag. Da skal klubben på sin tredje årlige klubbtur.

Dobbel lader med ekstra batteri og stativ, selfi stang med tripod fot er også innkjøpt. Ser frem til flere film prosjekter fremover.

Ny skulderveske har vi også kjøpt for å lett kunne ha med seg alt utstyret. Alt må kunne pakke ned og tas enkelt frem. Det blir en del som skal med, ledninger osv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg