Lørdagen 1.februar starter med 4,5’C

Snøen som falt i går renner bort i små bekker. Vi skriver 1.februar og vi starter denne lørdagen med 4,5’C ute nå klokka 0800.

Ja det prates hver vi gang jeg møter noen -blir det snø og vinter i år eller blir det ingenting? Noen tror at vinteren vil komme, det blir i såfall en liten visitt. Jeg har trua, kanskje håpet, om at nå er det ute og forbi for å få en kald og snøfull “restevinter” og drømmer om tidlig vår og en varm sommer.

Men lørdagen står for dør og jeg har tent myslys og tømt i kaffekoppen. Dagen er åpen som et blankt ark.

Kanskje vi går ut og gjør en film i løpet av dagen. Det har blitt en hobby som har gjort vinteren litt mer spiselig, filme og redigere til YouTube.

Lag en fin lørdag.

2 kommentarer
    1. Jeg skal ut å bruke blogg-øynene mine på verden. Litt vinteraktivitet som gjør alt litt morsommere ja. Finne motiver, ta bilder og få litt luft samtidig 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg