“Jeg kjenner det i lufta, nå blir det lenge å vente”

Det har snudd nå 😌 

Det har snudd nå

Det kjennes i lufta

Det kjennes i kroppen

Det kjennes i sjelen 

Mørket faller på 

Høsten kommer som et forvarsel 

Ikke lenger kortbukse og ankelsokker 

Det er helg 

Løvet faller 

En kostbar vinter venter 

Igjen blir jeg sittende å lengte 

I mang en måned blir jeg nå gående å vente. 

Takk for nå gode sommer, jeg lengter til du igjen kommer. 

Så kom fredagen og med den kom helga. I morra blir det en ny tur på Nyfjelltrampen. Jeg har gått den før, på delvis vinter dekket bakke. Nå skal det bli fint å gå en tur rundt der på bar bakke. 

Ønsker alle en fin fredag. 

2 kommentarer
    1. Får meg til å huske en overskrift på en artikkel Finn Skårderud skrev: «Vi er dømt til å lengte, etter noe».

      Du er jo faktisk veldig heldig. Du er jo på ett vis garantert at din lengsel blir oppfylt ? Det kommer alltid en ny sommer. Du har HD’n i garasjen.

      Og siden du skal prøve å omfavne vinteren i år, kanskje øyeblikkene med lengt blir til deilige små fristeder for sinnet 😉.

      Ha en god helg, og kos deg på tur! Skogsbilveiene med bom åpnes her i helgen – det blir sopp- og bærjakt på meg ❤️.

      1. Takk 😊 Jo jeg har en lengsel som kommer i oppfyllelse. Det er godt å vite. Og vinteren skal jeg gjøre til noe fint. Men nå står Nyfjelltrampen på agendaen 👍🏻 står ute og venter på å bli plukka opp 👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg