“Jeg hører du går buksene av deg”.

Å gå av seg buksene, er det det samme som å gå av seg skoa?

Mobilen ringte mens jeg var på jobb, den måtte bare få ringe, jeg hadde ingen mulighet til å svare. Det var pappa som ringte. Arbeidsdagen tok slutt og jeg heiv meg på mobilen og skulle ringe tilbake. Jeg lurte nå litt på hva det var han lurte på, ingen beskjed på svareren, bare et ubesvart anrop.

Så fort mobilen var tilkoblet bluetooth i bilen ringte jeg tilbake og hørte i mobilen -du får ta deg en tur innom på veien hjem. Så jeg svingte innom og der står pappa -jeg hører du har gått av deg buksene. Litt med det samme skjønner jeg ikke helt hva han mener, men så går det opp for at militær buksene mine har gått litt i oppløsning.

Turen oppom pappa på vei hjem ble som en tur innom XXL, to par bukser og ei fritidsjakke. Takk takk 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg