Har jeg angrerett på YES MAN forsettet mitt?

Nå serru, nå kryper det som krype kan.

Ja nå skal du se, nå er det slik at den der YES MAN greia mi for 2022 kanskje kommer og biter meg skikkelig i skinka! Jeg er faktisk litt usikker på om det en greie jeg skal gjennomføre eller trekke meg fra? Nei, det er vel ikke et valg det heller, eller…eller…eller? Fy flate jeg gruer meg!

Her ute akkurat nå. 

Nå viser gradestokken -17’C. Det er en respektabel vintertemperatur, vi snakker fryseboks temperatur faktisk, der du fryser maten din, så kaldt er det ute nå. Og her skal vi ut og gå på tur, hodelykt tur kl18. Det er jo greit, det er bare å kle på seg og være i bevegelse.

Men…

Men så kommer det en invitasjon, utfordring…galskap vil nå jeg kalle det. Skitur med isbading!!! WTF!!! Det må jo være det glade vanvidd? Jeg synes nå det da, som helst lar dusjen få stå å renne like lenge som jeg lar bilen stå og gå på tomgang før jeg skal kjøre. Detta skal visstnok skje tirsdag til uka…måtte den tirsdagen komme “seint”.

Du…hiv en pinne ovn og tenk litt på den isbadinga, MÅ jeg gjennomføre…YES MAN kan vel ikke brytes?

Lag en fin kveld folkens, neste tirsdag kan bli min siste 😉

8 kommentarer
    1. 😆😆😆. Gosj, for en kjempeviktig avtale jeg ville hatt med meg selv den dagen ! Forresten, jeg har et medisinsk «nei»-kort å spille 😌. Om det ikke inkluderer badstu, ville jeg nok snudd en rak rygg til åkkesom 🤣.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg