En god dag starter med en god natts søvn.

Øya spretter ikke akkurat opp, men da jeg ser på klokka er gangsynet såpass at jeg ser den har blitt 0930 😱. 

God nattesøvn er ikke en selvfølge og det er blitt sånn at man sier til seg sjøl at -vi får håpe vi får sove godt i natt da. Det gjorde vi ikke igår. Jeg sa noe sånn som -natta får bli som den blir, jeg skiter idet, i morra er det lørdag. Og se på det gitt, klokka ble 0930 føre jeg så på klokka igjen. Så jeg gjentar den i kveld også, jeg skiter i åssen natta blir, i morra er det søndag.

Men vi fikk nå i oss kaffe og ei skive brød, med sjokoladepålegg føre det bar avsted til skytetrening. Og der gikk det bra idag.

Litt variert, men til en hobby amatør så får det duga. Beste skiva ble 47p.

Jeg fikk også muligheten til å prøve en revolver og en 9mm pistol. Pistolen hadde rødpunkt sikte, det var første gangen jeg skøyt med det, men klemte inn en 47p skive.

Vel hjemme, og etter kaffebesøk fra mamma og pappa og en tur til butikken, tok vi en gåtur for å prøve hodelykter og de nye piggskoene til frua. Begge deler fungerte veldig fint. Det blir mange gåturer utover vinteren nå.

Kvelden kom så smått tuslende og middagen sto for tur.

Nå slapper vi av med UNDERWORLD filmene utover kvelden. Så får vi se hva morradagen bringer.

 

Lag en fin lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg