Det må jo en liten tur til i ny og ne.

Sår i halsen med hoste.

Neida, det er ikke det, ikke sjuk, det er bare en sykkeltur i sprutregn. Det gikk en hostekule da jeg kom hjem etter sykkelturen. Jeg var redd karen på Byggmax skulle tru jeg var sjuk, men det er jeg altså ikke, men jeg holdt nå litt avstand allikevel. Burde jo sagt det som det var, så han slapp å bekymre seg, om han tenkte de tankene.

Det har gitt seg nå, hosten, og middagen er godt spist. Det blei jo faktisk igjen så jeg har til lunsj i morra. Men nå er kvelden min, ingen flere planer. Lag en fin kveld, det er mye igjen av den for de som har slikt å gjøre.

Avslutter kvelden med en James Bond film, litt potetgull og et…glass mjølk 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg