Da har første laget reist mot Kautokeino.

Høstens største eventyr startet idag.

Det har blitt lite aktivitet her i det siste, men jamme skal det noe til å ha energi til å ha skrive glede for å holde denna sida oppdatert. Mye energi har gått til andre ting i det siste. Men jeg håper det retter seg fremover. 

Idag startet høsten største eventyr, ihvertfall for to av de fem som skal på tur. Bjørnar og brorsan har satt seg i bilen og er nå på vei til Kautokeino. Dem har ikke mindre enn ca 1300km foran seg før de får en liten beinstrekk og noen timer på øyet. Så er det videre i bilen i ca 350km føre vi møtes i Kautokeino.

Pappa, jeg og Ingemar har en litt lettere tur foran oss. Vi setter oss på flyet i morra og har en to timers flytur foran oss før vi lander i Alta. Skal ratt se at vi får servert en kopp kaffe på turen også  ☕ 

I mens gutta har tatt fatt på den lange veien har jeg pakket ned alt jeg trenger til ei uke i fjellet, trur jeg. Det er nå slik da på en sånn tur at det du har glemt hjemme, det må du rett og slett klare deg uten den uka!

All elektronikk, batterier, kameraer og Power banker er ladet opp og klare. Minnekort er formatert og klare. Alt skal være klart. Om det blir mulig å oppdatere her i løpet av uka har jeg ingen aning om, er det dekning oppi der?

Lag en fin dag, en fin helg  👌

I fjor gjorde Bjørnar og brorsan denne turen aleine. Du kan se den her om du har lyst på et lite jakt eventyr.

 

4 kommentarer
    1. Hvis guttetur er like gøy som jentetur, så blir det uansett bra 🤪.

      Ha en fantastisk opplevelse, og riktig god jakt. Både til de med hagle/rifle og han med kamera 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg