Rock sokka idag 👌🏻

Kjedelige sokker.

Jeg leter og leter i skapet, det er jo dagen for rockesokker, men med et så kjedelig utvalg av sokker i skapet synes det knapt at jeg har sokke rockern i meg. Men jeg har det altså ☺️ Vi markerer verdens Downs Syndrom dag 😉

Ukas mål med tur til Varden hver dag ligger sterkt, kan kun få et avbrudd om jeg skulle ta meg ut på veien med Harley’n. For er det noe som brenner nå så er det å få tatt første turen. Det florerer med bilder av folk som har fått lufta maskinene sine, jeg vil være en av dem. Vi får se, først må isen i veien gå 👌🏻

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg