Agenda for dagen idag, hvordan gikk den?

3 av 4 punkter gjennomført.

Jeg sier meg fornøyd med gjennomførte punkter på agendaen jeg satte i dag tidlig.

Det var 4 punkter som sto oppført.
-kjøpe t-skjorter.
-mulig litt mat.
-løpetur.
-en svingom på Harley’n.

T-skjorter er innkjøpt. En svingom innom Dressmann og kjekke med meg 18 t-skjorter, ja 18 stk! Jeg visste ikke hvor mange jeg hadde plukke med meg når jeg sto i butikken, jeg tok bare 3 av den fargen og 3 av den fargen. Når jeg kom hjem telte jeg opp, det ble 18  🙈

Så det punktet gikk vel i i boks med glans 😂

Det ble mat, pasta og karbis. Det ble løpetur, men det ble ingen tur på Harley’n idag. Det kjennes litt ugreit ut at den måtte vike idag, men slik måtte det bli. Er nå godt fornøyd med dagens oppnådde mål 😀

Fortsatt fin kveld. 

Det må være noe uvær på vei, tv’n mister stadig vekk signalene sine. 

2 kommentarer
    1. Synes det var godt jobba 😂👍.

      Uvær er på vei til Telemark i alle fall – gleder meg hemningsløst 🤩. Det er så lummert og så klamt at jeg får helt fnatt. Om jeg så må ut midt på natta, så skal jeg hoppe litt rundt i regnet, og bare nyyyyte lyn og torden 🤪.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg