Å sette seg noen mål er bra.

Mål, det er viktig å sette seg noen mål. Man trenger noe å strekke seg etter.

Karameller!!!!

Ja nå sa jeg ingenting om hvilke mål jeg hadde satt meg denne søndagen.

Minst mulig skritt på telleren og mest mulig karameller, det kjennes ut som en dårlig målsetting akkurat nå, men idag skulle hviledagen bli en skikkelig late-dag. Det fikk jeg til, men kunne spart meg litt for alle de karamellene.

Lørdagen ble ikke noe hvilehjem da. Ryddesaga gikk på full gass og resten av veien ble rydda. Nå skulle det være vinterklart. Eller vårklart, att Sola får skikkelig tak og smelter snøen til våren når Wingen skal ut er viktig.

Vel vel, søndagen er ung, middagen er inntatt og fjernkontrollen er innenfor rekkevidde. Tv’n gjør så godt den kan med å vise Once Upon a Time.

Lag en fortsatt fin søndag og lad opp til ei ny uke.

#blogg #søndag #hverdag #oktober

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg