En Pajero og to gubber på tur til Røgden korset.

Korset på Røgden. 

Det var tredje turen min hit, og andre tur bare i år. Men farsan hadde aldri vært der. Jeg husker at vi mange ganger gjennom tida har pratet om Finnskogen og blant annet dette korset i bakken som aldri vil gro. Så da måtte jeg jo ta med farsan en tur hit, det var på tide at han fikk se Røgden korset. 

Signering i besøksprotokollen. 

Info om Røgden korset finner du på denne linken. 

Da vi skulle tilbake kom jeg også på at det skulle være en stein her, en stor stein som ligger oppe på noen små steiner – Tolgravsteinen. Jeg prøvde å Google noe om denne steinen, men der kom det ikke opp noe informasjon. 

Da vi nærmet oss Flisa kom farsan på at det var jo lunsjtid. Og da han lurte på om en hamburger kunne smake var jeg ikke sein om å takke ja til det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gutta i lunsjpause etter å ha opplevd litt historie på Finnskogen. 

Takk for turen 🙂 

#blogg #finnskogen #røgdenkorset #guttapåtur #hamburger #lunsj #september #søndag #2017 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg