Tur med rekkevidde angst!

3km er for kort rekkevidde!

Men dagen starter gjerne slik. En bolle med frokostblanding, axa, cornflakes, gresk yoghurt, melk og jordbærsyltetøy. På sofaen i ei helt mørk stue, kun lysene i vinduene er på. Det er mørkere enn bilder her viser. Det er liksom tida for tanker og refleksjon denna lille tidsgløtten jeg har her før jeg skal ut av huset.

Men rekkevidde angsten da?

Prøvde meg på en liten testtur idag.

Det blei jo litt lang tur på kneet forrige gang jeg var ute og løp. 15,7km var ikke kneet med på. Men jeg holdt, eller kneet holdt i 13km før det gjorde vondt. Idag holdt kneet 3km før det begynte å gjøre vondt. Totalt var turen på 4,7km og de siste meterne var ikke gode.

Det var en veldig reduksjon fra forrige tur, nå skal jeg vente til over helga før jeg tar en ny tur, og den skal bli på 3km!

Middag.

Tok meg tid, eller råd, til å lage meg middag idag. Du veit det, når det er billigere å kjøpe Take Away enn å lage middagen din sjøl hjemme, da er det noe fundamentalt feil. Så med denna ettermiddagens nødvendigheter, som å vaske klær og spise en middag hjemme, har jeg vel brukt opp hele den ekstra pengen som kom med nå på lønna med halv skatt.

Lag en fortsatt fin kveld. Her snør det ganske bra nå, blir spennende å se hvor mye som faller i løpet av natta.

 

9 kommentarer
      1. Må lea på meg, men kneet er noe shit akkurat nå. Må prøve å litt lettere turer. Regn nå vil vi ikke ha. Det er tross alt litt triveligere med snø og det lyse ute enn bekmørkt.

        Middagen var rett så god den. Men jeg trur den var dyr å lage idag 🙈

        1. Viktig å ta vare på kneet, vondt kne er ikke godt. Man kan være sprek på lettere turer også🤗

          Nei vi vil ikke ha regn, har jo så god julestemning nå og ikke bare det, men som du sier. Lysere og triveligere med snø

          🤦‍♀️🤦‍♀️

    1. Snøværet stoppa heldigvis litt sørafor her jeg bor. Her er det håndterbart og nok til vinterstemning 😊. Venner på gård en halvtimes biltur unna måtte fram med traktor, kjetting og snøfres når halvmeteren ramla ned på kort tid.

        1. Blei litt mye på en gang, gitt. Var nå verre i Agder-fylkene, hvor toga kjørte seg fast 🥺.

          Men du, kos deg med maten da. Tatt i betraktning at du veit hva du får i deg (i motsetning til ferdigmat ), så er du vel verdt den investeringa. Er i allefall det jeg prøver si til meg sjøl 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg