Noen mener jeg spiser for lite 🙄

Var lunsj bare noe jeg skulle holde ut på til middag?

Jo det var det jeg sa forrige dagen her, men kunne jeg kanskje tatt litt feil? Er det mulig at lunsj kan være litt mer enn bare to knekkebrød, eller to brødskiver?

Det er nok ikke helt fritt for at noen synes jeg spiser litt for lite og tynn lunsj. Og kaaanskje jeg skulle legge litt mer flid i lunsjen min, sa ikke jeg noe om at god lunsj kunne øke humøret? Jo jeg sa vel noe om det, betyr det at jeg nå bør tenke på hva jeg skal…nei ikke til i morra, jeg har jo allerede to skiver liggende i en matboks på jobb 🙈 Vel vel vel jeg får ta det igjen en annen dag 😉

Takk for kjempegod lunsj idag 👌🏻

2 kommentarer
    1. Kan ikke akkurat nekte for at dette ikke fristet mer enn to brødskiver i en matboks nei. Godt du har noen som viser omsorg over matvanene dine 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg