Så utrolig irriterende.

-Dagen idag- får en agenda.

Det er slik at jeg har prøvd, hele sommeren, å få kjøpt meg nye t-skjorter. Nå er vi godt inne i august og jeg har ikke ei eneste ny t-skjorte i skapet.

Det jo ikke prioritert, klær. 

Men nå må jeg innom en eller annen butikk som har t-skjorter og få fylt opp skapet med noe nytt. Vaske klær er ikke helt min topp greie, så jeg får ikke reint skjortene under armene, deodoranten sverter av og vil ikke bli borte i vask…noe så utrolig irriterende!

Agendaen er slik:
-kjøpe t-skjorter.
-mulig litt mat.
-løpetur.
-en svingom på Harley’n.

Tenker det at det er kvelden etter detta 👌 

4 kommentarer
    1. Trøsta får vel være at du ikke akkurat er aleine om det der… nettet bugner av flekkfjerningstips!

      Siden du må gjennom lidelsen det er å kjøpe klær (og, nei – det er ikke ironi), så kan du jo få den enkleste påminnelsen: ikke ta på klærna før deodoranten har tørka 😉

      1. Vet du, det tipset der skal jeg prøve. Og om det tipset funker, ja da behøver ikke jeg kjøpe T-skjorter igjen før jeg går av med pensjon 🤣 Gikk litt berserk på butikken idag 🤪

        1. Det fungerer til hverdags. Trening og svette turer – ikke nok. Det krever andre triks 😉.

          Siden du har løpt løpsk i butikken – så kan du kanskje vurdere å bruke de gamle til treningstøy. Skulle gjerne sett fjeset ditt når du telte t-skjorter 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg