Øystein Sunde og jeg.

Vi har litt de samme problemene.

Felles er at vi har en AEG vaskemaskin på vaskerommet, de gjør noe med vasken, det blir ikke alltid slik de sier det skal bli, salgsfolkene altså. Riktignok stemmer det det de sier at vasken skal bli rein, men Sunde har det problemet at hans AEG spiser den ene sokken.

Min AEG finner ikke på noe tull, men tørketrommelen min finner på rampestreker som gjør at jeg begynner å tru den er i slekt med Sunde sin AEG. For det er slik at tørketrommelen min knyter all vaska inn i en stor ball!

Som regel klarer jeg å knyte opp ballen, men i dag var det ikke mulig. Idag måtte vi rett og slett klippe opp og ofre et sengetøy.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg