O’shit jeg håper han går til pumpa.

Så var vi der igjen da!

Nå må det virkelig bli slutt! Slutt på å kjøre tanken så tom at jeg sitter med hjerte i halsen på vei til pumpa, idag var det VIRKELIG med hjerte i halsen.

Jeg skulle jo bare hjem, fylle neste dag, ikke noe stress, det sto jo at jeg hadde 3 mil igjen med rekkevidde. Men da jeg starte bilen var det noe helt annet som møtte meg i displayet.

Bare fire streker og ingen indikasjon på rekkevidde, jeg hadde bare en hvit strek igjen på tankmåler, den ble borte når jeg rullet av gårdsplassen. Det er ikke mer enn 7km til nærmeste pumpe, men når alle instrumenter viser at det er TOMT!

Det viser seg at det går 69 liter på bilen, jeg trur tanken er på 72 liter, så det var jo mer enn nok igjen…? Men nå, ja jeg har sagt det før, men nå er det slutt på å kjøre tanken så tom. Det går mot høst, snart, og deretter vinter og da skal tanken holdes på minimum halv tank.

 

2 kommentarer
    1. Uff det der har jeg også gjort så mange ganger. En dag så blir jeg sikkert stående langs veien uten drivstoff, så jeg henger med å skjerper meg på det området jeg også. Håper du kom frem til pumpa før den gikk helt tom. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg