Når du trur du “har gjort det” og er ferdig.

En gang er liksom ikke helt nok.

Bagen er igjen pakket. Ja nå da skjønner du, nå ser du den baggen der igjen, den er nok en gang ikke klargjort for tur! Neeei da, det virker som at jeg igjen skal dyppes i dypets mørke kalde kildevann!

Jeg tenkte jo det at når jeg hadde gjort det så var utfordringen tatt. Nå er det slik da at det jo moro å gjøre litt sprell, og nå er det flere som vil være med på galskapen, da må jeg også henge meg på 😛 Så ettersom jeg overlevde forrige tirsdag, gikk det bra den gangen, så da går det vel bra igjen. Det er bare en ting jeg gruer litt for, henda, de kjenner litt på detta her. Så det er vel om å gjøre å få tørka seg fort, på med klær og votter før de stivner.

Vi går All In i dag også, vi ses vel…til kvelds 😉

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg