Leverte nesten på sommerfesten.

Rigget og klart.

Så var det rigget og klart til en ny sommerfest med jobben, avdelingen på jobben. Altså detta var på torsdag, i vind og litt kald luft.

Men veit du hva…

Da fredagen kom så blei det så fint et vær og vinden løyet så det var så og si vindstille. Det blei en helt super kveld med grilling, godt drikke og god mat på grillen.

Og som vanlig, alle som kom hadde med seg bøtter og spann med godt humør og smil fra øre til øre.

Jeg skulle stille med grill, bål panne og pomes. Jeg klarte å fikse to av tre ting…eller jeg klarte jo å stille med tre av tre, det var bare det den pomesen kom litt seint, sånn ca når alle hadde spist opp grillmaten sin 😂 Jeg glemte jo å sette på ovnen og det tar jo litt tid før den blir varm, og så skal jo detta stå i ovnen ca 20 minutter. Så jeg leverte vel til sånn midt på treet da, syns jeg sjøl da.

Men for en dag og for en kveld. Det startet kl18 og Garmin klokka sier at jeg var i seng 04:16 på morran, det blei også en liten tur ut skjønner du, da blei det seint 😉 Alt stemte, været, maten, drikka og flotte gjester. Det blei helt toppers.

Men det er klart at det har sin pris å være på topp, det blir et par slakke dager etterpå. 

Idag blei liksom litt slakkis dag nr to idag. Men det retter på seg. Rådyr steik hos mamma og pappa gjorde susen i dag, ei god natts søvn i natt nå så er jeg klar for ei ny uke. Nå er det bare tre uker igjen til sommerferien knakker på døra. Da er det 4 uker ferie.

Lag en fortsatt fin søndagskveld, ute eller foran tv’n, hva du enn måtte ha behov for akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg