Ingen unnskyldning lenger.

En ting har satt litt stopper for Gekko-letsride.

Men nå er det ingen unnskyldning lenger.

Det har vært litt stopper for syklinga når det har vært regn. Det har liksom ikke vært så greit å bli klissblaut når du kommer til jobb. Jeg kunne jo hatt med fullt skift så klart, men nei, det har liksom ikke friste.

Og det er ikke så moro å sykle i regner heller. Veien hjem i dag ble veldig blaut, det regnet kattunger, nei da, men ikke mye langt unna kaffekopper med vann. Det var ihvertfall nok regn til at jeg ble søkk blaut og kald, og kald kropp sykler ikke bra.

Har gjort noe med det.

Ja nå har jeg gjort noe med det, jeg har kjøpt regntøy. Det ble en tur til Clas Ohlson og se på et regn sett der, av merket Asaklit, som jeg da kjøpte og tok med meg. Det skal visstnok ha fått terningkast 4 og være ganske greit, pustende Polyester, til kortere turer. Og det passer jo fint det, tur retur jobb er 14 km om dagen. Det viktigste er at jeg ikke blir aldeles gjennomblaut på tur til jobb.

Dette er jo ikke noe fancy greier som sykkelentusiastene bruker, men det får holde for meg på mine sykkelturer. Det viktigste er å holde hjula i gang, så mye som mulig.

Ingen unnskyldning.

Så nå er det ingen unnskyldning lenger for ikke å sykle når det regner. Vi får prøve å sykle på så mye vi kan føre snøen legger seg på veien, da må jeg nok inn og sykle ett eller annet sted på spinning…har jeg aldri prøvd før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg