I går var det greit, litt mer usikker i dag.

Agenda…nada!

I går var det greit, det var ingen stor agenda her, en liten gåtur ut, hjelpe pappa med safen, mat, besøk, og redigering av en ørliten snutt på pc. Idag er det faktisk ikke en eneste ting på agendaen, det er helt absolutt tomt, en sånn helt søndag liksom. Jeg har to kameraer med tomme minnekort og tre fulladet batterier, og en powerbank som bare ligger og rister i veska full av strøm.

Det må jo gå å få brukt detta til noe? 

Kanskje en biltur, atv tur…nei ikke Harley tur 😉 

Ja ja, det bruker å dukke opp noe, gjør som regel det. Men nå er det fyr i peisen her, det er bare hyggelige 0.2’C ute og jeg skal sette på meg sko og ta en tur ned i kjelleren til spinning sykkelen. Det blir en liten runde nedi der nå før dagen kan begynne, og frokost da så klart, den kom lovlig seint i går.

Make this morning great 😉

6 kommentarer
    1. Der var sola, jo ! Synes den lille sekvensen av smeltevann på berget, med redusert hastighet var aller finest 🤩.

      1. Det ble nesten en bedre snøsmelting film enn soloppgang ja. Det skye på når jeg var der og skulle få med soloppgangen, så jeg avbrøyt tidlig. Da ble det vann i sakte film 👍🏻

    2. Ta livet som det faller seg,
      ja, ta det som det faller seg.
      Gi blaffen i bekymringer og strev!
      For alt du trenger finner du
      i skog-naturen’s pølsebu’
      så ta det som det faller seg og le!

      Nyt søndagen🤗

      1. Nå har jeg hatt 2 timer med sykkel/trening så nå skal jeg hive meg i dusjen, legge meg litt på sofaen og kjenne det murrer godt i kroppen. Det er en god følelse 🙂 Nyt dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg