GEKKO_letsride har ikke tid til kramper!

32km.

Det ble til sammen 32km på setet idag. Tur retur jobb og en liten trimtur på ettermiddagen 18km.

Det begynner med -2.2’C da jeg dro på jobb idag, det var litt kaldt de første 300 meterne, så kommer varmen, ingen fare med det. Da er det bare å holde det i gang til du kommer frem.

Nybegynner.

Ja da, jeg får stadig noen små hint om at jeg er nybegynner på området. Da jeg hadde syklet 12km av de 18km runden var på knøt det seg i leggen…steike…ja da var det bare å trykke på til jeg kom i nedoverbakke og fikk stått på pedalen med hælen hengende utenfor så jeg fikk strekt ut legge. Stoppe? Nei det har jeg ikke tid til, så strekking må skje i fart, har du tid til å stoppe i Birken?

Jaja vi kjører på med det vi har. Lag en fin kveld, det er tross alt lille lørdag og jeg har finni frem en Mariestad jeg skal kose meg med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg