Detta fikk jeg ikke til.

Prøvde å finne frem boksene, men det ble et par ting opp og resten ned i kjellern igjen.

Det ble en landsby, kjempefin vinterlandsby, ei pute, en snømann statuett med opp fra kjelleren, så var jeg ferdig med den pyntinga. Dette fikk jeg rett og slett ikke til.

Det får bare bli litt enkelt i denne Jula.

Detta fikk vi til.

Det var nå litt mer enkelt å gjøre praktiske ting idag, som å få kjettingene på traktorn. Det er vel ikke meldt om enorme snømengder, men det er ikke noe moro å stå og legge på kjettinger i -20’C så vi gjorde det idag da det enn “bare” var -12’C.

Nå som kjettingene sitter på skal det snø veldig ubehagelig mye før det blir noe problem.

Nå er det faktisk -14,5’C i skrivende stund og vi har igjen REKORD på strømprisene, ikke bra!

Lag en fortsatt fin kveld med fyr i peisen.

3 kommentarer
    1. Slapp av. Jula kommer om heimen er pynta eller ei. Pyntepusling skal være trivelig. Er det ikke sånn, lar jeg glatt være.

      Traktorkjetting hadde derimot fått meg på sammenbruddets rand….. 🤣.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg