Badinga ble film i går også. Med nytt utstyr.

Utvider tilbehøret for bedre lyd og bildet.

I går, før badinga, var jeg innom POWER og kjøpte Media mod og lys mod til GoPro. Jeg håper på bedre lyd kvalitet, mindre vind når det filmes ute, og bedre bilde kvalitet når det er mørkt.

De originale mikrofonene på GoPro fanger opp mye vind når det blåser, det er håpløst når du kjører mc. Media mod med den skum hetta skulle være det som trengs for en bedre lyd uten vindstøy. Men, nå kan det kobles til ekstern mikrofon til denne media mod’n, da blir all støy utenfor hjelmen borte og jeg skal klare å bare få med min stemme i hjelmen. Detta skal jeg prøve bare en finner hvilken mikrofon jeg skal kjøpe. Det får bli neste prosjekt.

Men i går ble det litt film fra badinga med det nye lyset og media mod på. Personlig så synes jeg det var mye kaldere i går enn første gangen jeg gjorde detta.

Lag en fin dag. Her er vi igjen nede på -8’C 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg