2.gangen var kaldere – isbad.

Er det slik det skal gjøres?

Javel, er det slik det skal gjøres? Da må jeg uti en gang til da.

Ja for det skjønner det at poenget med å isbade er jo ikke å bare duppe seg, for så å løpe opp og få på seg klær med en gang, neida gitt, så feil kan man ta! Man skal jo sitte i vannet i x-antall minutter, først daaa isbader man. Ok, da må det blir en runde til da, så da er det vel blitt en tradisjon, og tradisjoner skal holdes på? Eller…

Uansett så syntes jeg det var mye kaldere å duppe seg idag enn det det var forrige gang. Mulig fordi nå visste jeg hva jeg gikk til, eller kanskje fordi det var -4’C i kveld mot 0’C forrige gangen. Kameraene rullet, men holdt de under minusgradene? Det skal jeg straks finne ut.

Lag dere en god varm kveld, jeg skal fyre til jeg legger meg 😉 I morra blir det en tur til Granli Varden, trenger å svette litt.

Det var en fantastisk flott kveld å duppe seg på, med lyset fra månen kjente vi det kalde vannet bre seg rundt kroppene. 

11 kommentarer
    1. Jeg har en svoger som de siste par dagene har utfordret meg på isbading. Rettere sagt kaldbading. Men han har lovt at jeg skal få vente til nærmere våren med å bli med på det. Foreløpig er han fornøyd med at jeg tilbringer de siste par sekundene i dusjen i litt kaldere vann… Sakte påvenning må jo være tingen! 😉

      1. Et sted må man begynne, jeg tok’n helt ut med en gang 😀 Men det skal visstnok ikke være helt ufarlig 🙁 Så om vi fortsetter med detta så skal vi legge om strategien litt 😉 Men er tøft om du slenger deg på og tar et isbad 🙂

        1. Jeg kaldbadet jo 1. januar i år! 😀 Men det var i Middelhavet da 😉 Jeg har tro på at det er snille for kroppen med gradvis tilvenning, men tøft gjort av deg å stupe i det! 🙂

    2. Knut Einar – nå mistenker jeg deg for å like dette her 😂.

      (Kryper lenger under hjemmestrikka pledd, og tvangsplasserer pus på toppen)….

        1. 😂 vel, hvorfor være «normal», hvis man kan være lykkelig som litt gal 🤗. Bli god&varm resten av kvelden !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg