Du kan være imot, helt til det er deg det gjelder, men egentlig er jeg imot.

Galskapens oppkjøring til Jul, lommebøker blør, mødre (og fedre, men mest mødre) mister nattesøvn og små arvinger skjemmes bort så til de grader at når Nissen kommer har de fått nok.

Desember er som en 24 dager lang fest, når dagen over alle dager endelig er her er arvingene så metta med “små overraskelser” og Nissen blir overflødig.

Da jeg kommer hjem fra jobb idag drar frua meg med på kjøkkenet, jeg har vippa meg litt bakover på sofaen og er egentlig ikke klar for å bli dratt inn på kjøkkenet for å se noe ho har kjøpt i Charlottenberg på handletur. På kjøkkenøya står det ei stor korg, den er overfylt med pakker, pakker til meg, jeg har fått pakkekalender 😁.

Ja sjøl som en…snart…voksen mann gleder jeg meg til 1.desember når jeg skal ta opp første pakke i kalenderen.

Men detta er jeg egentlig imot altså…tusen takk elskling 😍

Med 5 kalde var det dumt å glemme isskrape i den andre bilen. Spesielt dumt var det når jeg stilte inn luftstrømmene feil så front ruta ikke tinte, så der jeg satt jeg da, i bilen, is på frontruta og varm bil 😬. Men nå er ny isskrape innkjøpt til Priusen, med kost.

#blogg #vinter #is #snø #jul #kalender #pakker #pakkekalender #adventskalender #desember #Charlottenberg

4 kommentarer
    1. Ja nå er jeg spent på hva frua har funnet på, 24 pakker frem til Jul, det er jo nesten ikke til å tro. Hva kan ligge i dem. Blir nok å lage en liten reportasje fra hver dag jeg åpner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg