Mens vi venter på vårens vakreste dåp.

Vårens vakreste dåp. 

Som våren venter på sola, som brune enger venter på regn, som sultne venter på mat, så venter vi på vårens vakreste dåp. 

Og mens vi venter på den gjør vi andre ting. Som for eksempel å reise en tur på hagemesse. 

Vi sto lenge og prata for og i mot om vi skulle investere i ei bålpanne. Nå er ikke vi de som sitter mest ute om kvelden, det blir gjerne til at man griller, spiser og så går inn og ser på tv. Så det var et stort spørsmål om vi skulle kjøpe ei bålpanne eller ikke. Valget falt på denne. Den var ikke den største de hadde, men vi fant ut det var nå den som sto mest til vårt bruk. 

Det vi ikke var i tvil om var denne støpejernkjelen. Her har frua noen planer som jeg gleder meg til å se i fremtida. Ho hadde mye rart ho skulle bruke denne til, som matglad mann gleder jeg meg til fremtidas måltider. 

Jentene mine på tur på hagemesse. 

Det var ikke mye jeg syntes var veldig spennende å se på på ei hagemesse. Hagearbeid står meg ikke veldig nært, mc messa lå nok nærmere mitt hjerte, men det er først til neste år. Men som barne og -ungdomsarbeider i barnhage falt jeg veldig for denne utstillingen. Gubba Noa her skulle vi hatt det moro.  

Nå har kvelden kommet og helga har ruslet sin gang, masse innhold, noe praktisk har vi fått ordnet, og en tur på Bumblebee har det også blitt. Jeg skulle hatt tak i en tilhenger til Wingen, men de er nå helt forferdelige dyre. 

Vi tenner opp i bålpanna og tar kvelden foran tv’n. Bålpanna ja, den var liten synes du? Jo da, men som jeg sa så kjøpte vi en som vi har mest glede av, det måtte bli en som var tilpasset t-lys inne på stuebordet. 

Slik har vi fylt litt av tida til vårens vakreste dåp…1.mai Mjøsa MC. 

Mjøsa rundt 2017.

Lag en fortsatt fin søndag. 

 

#blogg #hagemesse #norgesvarmesse #lillestrøm #bålpanne #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg